1. Capitolul I, pag.21, aplicația 3.1

Multe dintre mecanismele pe care le cunoașteți funcționează ca un sistem. fiecare element fiind indispensabil și având un rol bine definit în ansamblu.

 

  1. Îmbinați și aranjați elementele procesului de învățământ sehíțánd un afiș (metaforic sau schematic) care să vizualizeze funcționarea sistemică a acestuia.

 

  1. b) Construiți argumente pentru varianta de sistem construit de voi.

 

Sugestii in construirea argumentatiei:

– elementul de pornire;

– trasarea săgețiler de relație între elemente (relații de coordonare, subordonare, egalitate);

– elementele de intrare și ieșire din sistem;

– asemănări. corespondențe între elementele procesului de învatamânt și metaforele alese.

Rezolvarea în imagine.

Având peste 1500 de studenți cu 25 programe de studii, acoperind toate domeniile artistice, Universitatea se constituie într-un emițător al culturii, care contribuie la protejarea și promovarea creației artistice românești, cultivarea și dezvoltarea gustului pentru frumos și pentru creație autentică.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *