
- Capitolul I, pag.21, aplicația 3.1
Multe dintre mecanismele pe care le cunoașteți funcționează ca un sistem. fiecare element fiind indispensabil și având un rol bine definit în ansamblu.
- Îmbinați și aranjați elementele procesului de învățământ sehíțánd un afiș (metaforic sau schematic) care să vizualizeze funcționarea sistemică a acestuia.
- b) Construiți argumente pentru varianta de sistem construit de voi.
Sugestii in construirea argumentatiei:
– elementul de pornire;
– trasarea săgețiler de relație între elemente (relații de coordonare, subordonare, egalitate);
– elementele de intrare și ieșire din sistem;
– asemănări. corespondențe între elementele procesului de învatamânt și metaforele alese.
Rezolvarea în imagine.
Având peste 1500 de studenți cu 25 programe de studii, acoperind toate domeniile artistice, Universitatea se constituie într-un emițător al culturii, care contribuie la protejarea și promovarea creației artistice românești, cultivarea și dezvoltarea gustului pentru frumos și pentru creație autentică.
0 Comments